FAQ

1. Περιγραφή Υπηρεσίας

Το Warehouse 10 είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα, προβολής, προώθησης και πώλησης επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία απευθύνεται σε φίλους του κρασιού και της «Κυρ-Γιάννη».

1.1. Πώς αποκτώ πρόσβαση στο Warehouse 10;

Στο Warehouse 10 μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.warehouse10.gr ή μέσω της ιστοσελίδας της Κυρ-Γιάννη www.kiryianni.gr, επιλέγοντας την καρτέλα Warehouse 10.

2. Παραγγελίες Προϊόντων και Υπηρεσιών

2.1. Με ποιους τρόπους παραγγέλλω προϊόντα και υπηρεσίες από το Warehouse 10;

Ο βασικός τρόπος παραγγελίας επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών από το Warehouse 10 είναι μέσα από το Web Site του Warehouse 10, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.warehouse10.gr ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.

2.2. Ποια είναι η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντων και υπηρεσιών από το website του Warehouse 10;

Μέσω της ηλεκτρονική πλατφόρμας του Warehouse 10 πλοηγείστε ελεύθερα και επιλέγετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια, μεταφέρεστε στη σελίδα περιγραφής του προϊόντος/υπηρεσίας και από εκεί τα προσθέτετε στο Ηλεκτρονικό Καλάθι Αγορών. Ένα επιθυμείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες, επιλέγετε τον σύνδεσμο «Συνέχεια Αγορών». Διαφορετικά, συνεχίζετε στην εξόφληση της παραγγελίας σας.

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας μεταφέρεστε σε ασφαλή, πιστοποιημένη σύνδεση inforama pty ltd όπου σας ζητείτε να ορίσετε τα στοιχεία αποστολής καθώς και τον τρόπο εξόφλησης.

2.3. Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση που θέλω να στείλω ένα δώρο σε κάποιον;

Στην καρτέλα «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», εφόσον έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία αποπληρωμής της παραγγελίας, συμπληρώνετε τη διεύθυνση που θέλετε να αποστείλετε το προϊόν. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε το όνομα του αποστολέα, το όνομα του παραλήπτη και προαιρετικά ένα μήνυμα προς τον παραλήπτη.

Σημείωση: Η διεύθυνση του παραλήπτη του προϊόντος είναι διαφορετική από τη διεύθυνση αποστολής του παραστατικού τιμολόγησης.

3. Χρεώσεις Μέθοδοι Πληρωμής

3.1. Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που παρήγγειλα;

Οι τρόποι εξόφλησης μιας παραγγελίας είναι:

1. Με Πιστωτική Κάρτα

Με την προϋπόθεση ότι διαθέτετε πιστωτική  Mastercard ή VISA και συμπληρώνοντας τα στοιχεία της κάρτας (CVC/CVV, Ονοματεπώνυμο Κατόχου), μπορείτε να εξοφλήσετε με απόλυτη ασφάλεια το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να μεταφέρετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας το οποίο περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, σε έναν από τους τρεις (3) λογαριασμούς της Κυρ-Γιάννη.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι οι εξής:

  1. EUROBANK IBAN: GR40 0260 3450 0001 9020 0368 470          BIC: ERBKGRAA
  2. ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN: GR12 0172 2440 0052 4400 3593 074         BIC: PIRBGRAA
  3. ALPHA IBAN: GR59 0140 8310 8310 0232 0000 550          BIC: CRBAGRAA

Τα χρήματα που θα εμφανιστούν σε κάποιον από τους παραπάνω λογαριασμούς θα πρέπει να είναι το ακριβές ποσό που αναγράφεται στο τέλος της παραγγελίας σας. Αμέσως μόλις εμφανιστούν τα χρήματα σε έναν από τους λογαριασμούς της Κυρ-Γιάννη, ξεκινάει και η προετοιμασία της παραγγελίας.

3. Μέσω της υπηρεσίας PayPal

To Paypal είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία πληρωμών με την οποία μπορείτε να μεταφέρετε χρήματα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Ο λογαριασμός Paypal λειτουργεί σαν online τραπεζικός λογαριασμός. Αφού ολοκληρώσετε την πληρωμή, τα χρήματα σας εμφανίζονται απευθείας στο λογαριασμό Paypal της Κυρ-Γιάννη επιτρέποντας μας να ξεκινήσουμε την προετοιμασία της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό στο Paypal, μπορείτε να δημιουργήσετε ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα του Paypal, δωρεάν.

3.2 Πώς διαμορφώνεται το κόστος της παραγγελίας;

Το κόστος της κάθε παραγγελίας διαμορφώνεται ανάλογα με την τιμή του κάθε προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α), καθώς και με τον τόπο παράδοσης της. Για παραγγελίες εκτός Ελλάδος ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις οι οποίες προκύπτουν από δασμούς, εκτελωνισμούς, ισοτιμία για τις οποίες η Κυρ-Γιάννη δε φέρει καμία ευθύνη.

4. ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ / ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ / ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ/ ΛΟΙΠΑ ΕΞΟΔΑ

4.1. ΑΠΟΣΤΟΛΗ / ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

4.1.1. Μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία από το εξωτερικό;

Για  αποστολή παραγγελιών στο εξωτερικό  παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 23320 51100 ή μέσω e-mail στο info@warehouse10.gr

4.1.2. Πώς πραγματοποιούνται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι αποστολές των παραγγελιών εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS ενώ σε χώρες του εξωτερικού με την εταιρία DHL.

4.1.3. Σε πόσο χρόνο θα λάβω την παραγγελία μου;

Για χερσαίες περιοχές η λήψη της παραγγελίας γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Για νησιώτικους προορισμούς καθώς και για δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

Για παραγγελίες εξωτερικού το χρονικό διάστημα παράδοσης διαμορφώνεται ανάλογα με τη χώρα αποστολής.

4.2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

4.2.1. Σε περίπτωση που λάβω διαφορετικό προϊόν, σε είδος ή/και ποσότητα, τί θα πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν διαφορετικό κατά είδος ή ποσότητα σε σχέση με αυτά που παραγγείλατε, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση λάθους με συνοδεία όλων των απαραίτητων εγγράφων π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο.

Εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος τρόπος επιστροφής των προϊόντων προς την εταιρία, τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης τους στον πελάτη, βαρύνουν την Κυρ-Γιάννη Α.Ε.

4.2.2. Σε περίπτωση που λάβω ελαττωματικό προϊόν, τι θα πρέπει να κάνω;

Τα προϊόντα που έχουν επιλεγεί για το Warehouse 10, έχουν ελεγχθεί προσεκτικά, από αρμόδια άτομα της Κυρ-Γιάννη, με γνώμονα την παροχή μέγιστης ποιότητας στους καταναλωτές. Επιπλέον, τηρούνται αυστηρά κριτήρια στους χώρους αποθήκευσης και συντήρησης των προϊόντων.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί πως είναι ελαττωματικό, έχετε τη δυνατότητα επιστροφής του στην εταιρία το αργότερο επτά ημέρες μετά από την παραλαβή του προς έλεγχο και διαπίστωση του ελαττώματος. Απαραίτητη είναι η συνοδεία όλων των επίσημων εγγράφων π.χ. απόδειξη λιανικής πώληση ή τιμολόγιο.

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, επιβαρύνουν την Κυρ-Γιάννη όπως και τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση που είναι αδύνατη η αντικατάσταση του προϊόντος από την εταιρία, πραγματοποιείται ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή της εταιρίας από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Κυρ-Γιάννη έχει το δικαίωμα μη αντικατάστασης του προϊόντος.

Στην Κυρ-Γιάννη, έχοντας ως στόχο πάντα τη μέγιστη ικανοποίηση του καταναλωτή, είναι σημαντικό τα προϊόντα που θα παραλάβει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Σε περιπτώσεις που οι καιρικές συνθήκες είναι ακατάλληλες για τη μεταφορά κρασιών, (καύσωνας ή παγετός) υπάρχει δυνατότητα αναστολής της αποστολής ύστερα από ειδοποίηση και συγκατάθεση του πελάτη.

4.3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

4.3.1. Υπάρχει δυνατότητα άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης;

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο ( καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντας μας το προϊόν χωρίς κάποια αιτιολόγηση.

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  • το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση
  • η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς

Έξοδα Αποστολής

Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση.

 

Έλεγχος και Επιστροφή Χρημάτων

Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει και αφού προηγηθούν οι τυχόν απαραίτητες τραπεζικές ενέργειες το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε εμάς η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

 

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αρχική, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή φθαρμένη.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του που θα αφαιρεθεί από το τίμημα και θα ενημερωθείτε σχετικά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή είναι σαφώς εξατομικευμένα )( προσαρμοσμένη ετικέτα), προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή διαπιστωθεί έστω προσπάθεια αποσφράγισης ή παρέμβασης ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

 

 

5. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

5.1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 23320 51 100 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@warehouse10.gr

5.2.Ποιες ώρες μπορώ να καλέσω;

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-16:00.

Καλάθι
Καλώς Ορίσατε
Facebook Instagram Twitter YouTube Pinterest Pinterest Soundcloud Behance Google Plus LinkedIn Search